Servei de Tramitacions

Gestió, supervisió i actualització de les diferents tramitacions de la teva comunitat, vivenda o local. 

T'ajudem en les teves gestions administratives

A Finques Riera Blanca t'oferim un servei de tramitacions amb el què t'ajudem amb qualsevol tema administratiu. Si necessiteu contractar la gestió, supervisió i actualització de les diferents tramitacions de la vostra comunitat, habitatge o local, el nostre equip d'experts farà seguiment de totes les necessitats administratives importants i crearà un pla d'acció per tenir sempre actualitzada la tasca administrativa i legal del vostre comunitat, habitatge o local.

Els nostres serveis

Comunidad

- Sol·licitud i gestió de Subvencions
- Gestió de Crèdits per a la comunitat en reformes o millores importants.
- Presentació d'Imposats
- Registre de la Propietat
- Llicències i permisos
- Tràmits amb les asegurances
- Representació davant dels organismes públics

Pymes y Autónomos

Pimes i Autònoms
- Gestió de Signatures Digitals
- Gestions amb la AEAT i SS
- Gestions Notarials i inscripcions en el Registre Mercantil
- Poders notarials
- Conversions d'autònoms a Pimes

Per a persones físiques

- Declaració de Renda
- Gestió amb la DGT, altes i baixes de vehicles
- Obtenir Distintiu Ambiental
- Poders notarials de repreesentació
- Altes i Baixes Emprat de la Llar
- Redacció de Préstecs entre particulars amb / sense interessos.

Habitatges i locals comercials

- Gestió i administració de lloguers dhabitatges i locals comercials.
- Gestió del patrimoni immobiliari.
- Gestió Econòmica i Administrativa del teu habitatge o local comercial.
- Gestió del cobrament dels rebuts als arrendataris.
- Redacció dinformes de valoració de limmoble.
- Assessorament sobre lestat de la finca.
- Actualització de rendes i avals.
- Assegurances de pagament de rendes.
 
Sol·licitar un pressupost o fer una consulta
Els camps indicats amb * son obligatoris
ENVIAR